Koszty i formy dostawy

PROBOX realizuje wysyłki towarów na dowolnie wskazany adres na terenie całej Polski, a po ustaleniach z handlowcem - również do Wielkiej Brytanii. Korzystamy z usług wyłącznie renomowanych firm kurierskich: DPD, DHL, FedEx czy JAS FBG. Koszt wysyłki zależny jest od wartości złożonego zamówienia oraz jego gabarytów. 

Zakupiony towar otrzymasz w terminie określonym na karcie danego produktu, liczonym od zaksięgowania środków na naszym koncie lub od chwili wybrania przez Ciebie przesyłki za pobraniem. Jeżeli z różnych przyczyn termin transportu ulegnie zmianie - nasz handlowiec niezwłocznie Cię o tym poinformuje. 

Cena dostawy zależy od gabarytów paczki, wagi, sposobu pakowania, przewoźnika, miejsca dostawy oraz magazynu, z którego podróżuje przesyłka. Koszty transportu danego produktu są zawsze ujęte na karcie produktu oraz w koszyku. 

Odbiór dostawy od kuriera

Odbierając przesyłkę pamiętaj, aby sprawdzić:

1) opakowanie pod względem braku uszkodzeń
2) zawartość przesyłki

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy spisać w momencie dostawy z kurierem protokół reklamacyjny i bezzwłocznie skontaktować się z naszą firmą. Konieczne jest zachowanie listu przewozowego. Niedostosowanie się do tych zasad może spowodować, że reklamacja nie zostanie uznana. Brak protokołu szkody powoduje, że reklamacja zostaje automatycznie odrzucona. Zgłoszenie kurierowi uszkodzeń na powyższych zasadach umożliwi nam rozpatrzenie reklamacji. 

Zdarza się, że kurier nie chce otworzyć przesyłki przed pokwitowaniem odbioru. W tym przypadku radzimy podpisać odbiór, pod warunkiem, że kurier zgodzi się, by poczekać, dopóki nie sprawdzą Państwo przesyłki.

Odbiór osobisty

Klientów zainteresowanych osobistym odbiorem zakupionych towarów zapraszamy do naszego sklepu firmowego w Warszawie-Wesołej przy ulicy Trakt Brzeski 58 od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 17:00, a w soboty od 10:00 do 14:00.

UWAGA! Bezpłatny odbiór osobisty jest możliwy tylko i wyłącznie po uprzednim potwierdzeniu (telefonicznym lub mailowym) dostępności towaru w naszym sklepie firmowym lub zamówień realizowanych z dostawą do naszego salonu – do odbioru u nas osobiście).