Koszty i formy dostawy

PROBOX realizuje wysyłki towarów na dowolnie wskazany adres na terenie całej Polski, a po ustaleniach z handlowcem - również do Wielkiej Brytanii. Korzystamy z usług wyłącznie renomowanych firm kurierskich: DPD, DHL, FedEx czy JAS FBG. Koszt wysyłki zależny jest od wartości złożonego zamówienia oraz jego gabarytów. 

Zakupiony towar otrzymasz w terminie określonym na karcie danego produktu, liczonym od zaksięgowania środków na naszym koncie lub od chwili wybrania przez Ciebie przesyłki za pobraniem. Jeżeli z różnych przyczyn termin transportu ulegnie zmianie - nasz handlowiec niezwłocznie Cię o tym poinformuje. 

Zamówienia o wartości powyżej 1000 zł brutto dostarczamy gratisowo. Obowiązuje to tylko przy wysyłce pod jeden adres dostawy oraz, gdy objętość paczki nie przekracza 0,35m³, a waga 30kg. Dla pozostałych zamówień koszt transportu ustalany jest indywidualnie.  

Wartość zamówienia Koszt przesyłki za przedpłatą Koszt przesyłki pobraniowej Odbiór osobisty w siedzibie PROBOX
1-999 pln brutto 25 pln brutto 30 pln brutto 0 pln brutto
> 1000 pln brutto 0 pln brutto 0 pln brutto (max. kwota pobrania 5000 pln brutto) 0 pln brutto
niestandardowe lub na zamówienie ustalane indywidualnie ustalane indywidualnie ustalane indywidualnie


Odbiór dostawy od kuriera

Szanowny Kliencie, pamiętaj, aby w obecności Kuriera sprawdzić:

1) opakowanie pod względem braku uszkodzeń
2) rozpakować i sprawdzić czy nie jest uszkodzona zawartość przesyłki  

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy spisać w momencie dostawy z kurierem protokół reklamacyjny i bezzwłocznie skontaktować się z naszą firmą. Konieczne jest zachowanie listu przewozowego. Niedostosowanie się do tych zasad może spowodować, że reklamacja nie zostanie uznana. Brak protokołu szkody powoduje, że reklamacja zostaje automatycznie odrzucona. Zgłoszenie kurierowi uszkodzeń na powyższych zasadach umożliwi nam rozpatrzenie reklamacji. 

Zdarza się, że kurier nie chce otworzyć przesyłki przed pokwitowaniem odbioru. W tym przypadku radzimy podpisać odbiór, pod warunkiem, że kurier zgodzi się, by poczekać, dopóki nie sprawdzą Państwo przesyłki.

Odbiór osobisty

Klientów zainteresowanych osobistym odbiorem zakupionych towarów zapraszamy do naszego sklepu firmowego w Warszawie-Wesołej przy ulicy Trakt Brzeski 58 od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 17:00, a w soboty od 10:00 do 14:00.

UWAGA! Bezpłatny odbiór osobisty jest możliwy tylko i wyłącznie po uprzednim potwierdzeniu (telefonicznym lub mailowym) dostępności towaru w naszym sklepie firmowym lub zamówień realizowanych z dostawą do naszego salonu – do odbioru u nas osobiście).