Metody płatności
Przelewów należy dokonywać na rachunek bankowy BGŻ SA o numerze 82 2030 0045 1110 0000 0003 5780
1. Realizacja zamówienia uruchamiana jest po zaksięgowaniu kwoty płatności na rachunku bankowym.
2. Wpłaty należy dokonywać wyłącznie po potwierdzeniu przez PROBOX dostępności zamówionego towaru i na podstawie otrzymanej: Faktury PROFORMA.
3. Nasi handlowcy wysyłają Fakturę PROFORMĘ do opłacenia zazwyczaj w ciągu 10 minut od momentu sprawdzenia dostępności, maksymalnie do 24h od otrzymanego zamówienia, zapytania itp. (dotyczy towarów importowanych oraz okresów wzmożonych zamówień).
4. Wpłata dokonana przed potwierdzeniem dostępności towaru, w przypadku jego braku, zostanie zwrócona Klientowi lub po uzgodnieniu zostanie wystawiona faktura zaliczkowa, a towar zostanie dostarczony w innym uzgodnionym terminie.
5. Dokument sprzedaży: Faktura VAT lub Paragon Fiskalny wysyłane są prze e-mail, po skutecznej dostawie zamawianych towarów w formie elektronicznej: załącznik pdf.
Przelew tradycyjny bankowy - przedpłata 100% - Podstawowa Forma Płatności
Wpłat należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, wskazany Państwu na Fakturze PROFORMIE - to jest jak wyżej podany na stronie oraz w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew można zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację Państwa zamówienia
Płatność pobraniowa
Płatność gotówką kurierowi, przy odbiorze towaru. Podana metoda płatności wiąże się z podwyższoną opłatą za dostawę (więcej informacji o kosztach dostawy można sprawdzić w zakładce "Czas i koszt dostawy"). Za pobraniem wysyłamy produkty o wartości max. 5000,00 PLN brutto. Płatność za pobraniem nie dotyczy mebli nierdzewnych w formie spawanej i gabarytowych urządzeń chłodniczych.
Płatność przy odbiorze osobistym
Przy odbiorze osobistym w naszym sklepie firmowym pod adresem 05-077 Warszawa-Wesoła, ul. Trakt Brzeski 58 (tylko i wyłącznie po uprzednim potwierdzeniu (telefonicznym lub mailowym) dostępności towaru). Maksymalna płatność gotówkowa to 15 000 PLN brutto.
Odroczony termin płatności
1. Wyłącznie dla placówek budżetowych, takich jak szkoły, przedszkola publiczne, domy pomocy społecznej, urzędy itp.
2. Warunkiem otrzymania faktury z odroczonym terminem płatności jest przysłanie oficjalnego zamówienia wraz z pieczątką placówki. Maksymalny termin płatności to 30 dni.
Faktury VAT
1. Na każdy zakupiony towar, dla zarejestrowanych płatników VAT, wystawiamy fakturę VAT.
2. Faktura zostaje wysłana pocztą elektroniczną w formacie .pdf na adres elektroniczny podany przez Klienta oraz/lub dołączona do paczki razem z przesyłką. Na życzenie Klienta wysyłamy również faktury w wersji papierowej za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Paragony Fiskalne
Dla Konsumentów wystawiamy wyłącznie paragony fiskalne